KUALA LUMPUR - Susulan viral kes Andrew Ho dan keluarganya dituduh mencuri tanpa bukti dan tiada sebarang pemohonan maaf yang dibuat selepas mendapati dakwaan itu tidak benar, pihak pengurusan Domesky semalam mengeluarkan kenyataan memohon maaf kepada Andrew Ho dan keluarga.
Dalam kenyataan itu, Domesky kesal dengan apa yang berlaku dan memohon maaf di atas tindak tanduk kakitangannya yang terlibat.
"Kami akan jalankan siasatan dan mengambil tindakan terhadap kakitangan yang terlibat. Kami juga telah menghubungi Encik Andrew Ho untuk menyelesaikan masalah yang timbul," kata kenyataan itu.
Semoga menjadi pengajaran kepada semua agar jangan sewenang-wenangnya menuduh pelanggan mencuri tanpa bukti yang kukuh. -
The Reporter
from The Reporter http://ift.tt/2qu9SIb
via
IFTTT
Related Posts :
'Kalau marhaen kau suruh restart modem, kalau YB siap offer hantar technician'
"Beza pangkat dan darjat", demikian tweet netizen yang kesal dengan perbezaan layanan yang diberik… Read More...
'Bang, awak bawa balik siapa tu??'
Pekerjaan sebagai penjaga atau penggali kubur, menyimpan banyak cerita/kisah yang jarang sekali di… Read More...
Terlupa tanggalkan mask semalaman, bangun pagi tak boleh buka katanya
Viral di media sosial gambar seorang wanita yang mendakwa, produk kecantikan yang digunakannya tid… Read More...
'Kau tahu dia suami orang, kenapa masih nak menggatal?!'
Hancur luluh hati isteri apabila mengetahui suaminya yang telah diberi peluang kedua, sekali lagi … Read More...
Singki pecah ketika basuh tangan, murid tadika terima 30 jahitan di mulut, kaki dan tangan
Seorang kanak-kanak lelaki menerima lebih 30 jahitan di mulut, kaki dan tangan selepas cedera akib… Read More...