LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close
-

Kini, Instagram Emma Maembong Pula Kena Hacked

Kini, Instagram Emma Maembong Pula Kena Hacked
 
2 hari lepas, akaun Instagram milik pelakon jelita, Wawa Zainal telah di hack oleh pihak yang tidak bertanggungjawab  sehingga Wawa telah kehilangan pengikut seramai 1Juta lebih.
 
Namun bukan Wawa sahaja yang menerima nasib malang ini, bahkan pelakon Emma Maembong juga  terkena perkara yang sama dimana akaun Instagram asalnya telah dihack. Emma memberitahu khabar ini menerusi akaun @emma_maembongofficial dan kewujudan akaun terbaru ini hanya untuk sementara sahaja.
 
emma_maembongofficialSalam. Sorry semua hilang tiba2 ig kene hack hehe so emma buat ig ni untuk sementara kalau dpt ig lama balik. Kalau tak. Kita REDHA saja. Always smile love ya😘 do help me repost . Ig baru @emma_maembongofficial#EmaVengers #EmmaMaembong #Evfamily@emavengers
 
Sudah menjadi kebiasaan perkara sebegini berlaku di kalangan artis. Mahupun Wawa atau Emma, sudah ramai yang mengalami situasi ini. Akaun Wawa sudah diketahui siapa hacker sebenar, khabarnya daripada luar negara. Entah-entah akaun Emma juga terkena daripada hacker yang sama juga mungkin? Apa-apa pun kita tunggu update daripada Emma Maembong pula nanti.




Sumber : Era fm